Welke soorten publicaties kunnen worden geplaatst vanuit onze tool?
Een van de belangrijkste functionaliteiten van onze tool is gelinkt aan het verzamelen en het beheren van beoordelingen op verschillende platformen, allemaal in één inbox. Als aanvulling hierop zorgen de publicaties op sociale netwerken ervoor dat de laatste content en de laatste relevante aanbiedingen op het juiste moment op de juiste netwerken worden gepubliceerd.
De drie types van publicaties die kunnen worden gecreëerd in het tabblad Publicaties, zijn:
- Nieuws
- Aanbieding
- Vragen & Antwoorden
Nieuws
Het gaat om reguliere berichten met informatie of updates over uw bedrijf. Dit kunt u gebruiken als u aankondigingen wilt voorbereiden en om ze op een bepaalde datum of een bepaald uur te publiceren. Sommige functies zijn beperkt tot bepaalde directories, zoals u hieronder kunt zien.
Functie | Directory |
---|---|
Foto’s (Die eenmaal ze zijn gepubliceerd niet kunnen worden gewijzigd) | Enkel Facebook en Google Search |
Productartikel (Naam + prijs of prijsklasse) | Enkel Google Search |
Knop call to action (Voeg een link toe om een knop te activeren: Reserveren, Online bestellen, Meer weten, U inschrijven, Een aanbieding ontvangen of Kopen) | Enkel Google Search |
Aanbieding
Hier kunt u gedurende een bepaalde periode (begindatums en -tijden en einddatums en -tijden) speciale aanbiedingen of promotionele verkopen aanbieden. Deze aanbiedingen verschijnen niet meer na de einddatum.
Une fois de plus, en fonction de l’annuaire, certaines fonctionnalités peuvent être disponibles ou obligatoires :
Fonctionnalités | Annuaire |
---|---|
Foto’s (Die eenmaal ze zijn gepubliceerd niet kunnen worden gewijzigd) | Enkel Google Search |
Kortingscode (Die in de winkel of online kan worden gebruikt) | Enkel Google Search |
Voorwaarden (Aanbiedingsvoorwaarden) | Enkel Google Search |
Vragen & antwoorden
Het gaat om een specifiek gedeelte voor Google Search dat u toelaat om vragen op te halen, antwoorden te publiceren en om de veelgestelde vragen over de zakelijke pagina’s van uw bedrijf te tonen. Wanneer u deze functie gebruikt in het tabblad Publiceren moet u zowel de vragen als de antwoorden publiceren.
Als een
klant een vraag stelt, kunt u het antwoord publiceren op
het tabblad Klantenreviews (alsof het een review is waarop u kunt reageren).