Troubleshooting (het oplossen van problemen) van Facebook Connect

websites • 27 avril 2022

01.

Controleer of u de rol van paginabeheerder heeft.

02.

Zorg ervoor dat de pagina is gepubliceerd en publiek toegankelijk is. Zoals aangegeven in de vorige stap, zal het tabblad "Instellingen" van uw pagina (rechtsboven) het navigatiepaneel aan de linkerkant weergeven, zoals weergegeven in de onderstaande schermafbeelding. De sectie "Algemeen" bevat informatie over de zichtbaarheid en de beperkingen van de pagina.

03.

Autorisaties van de Business Integrations van de lokale Connector-lijsten.


Controleer of u beschikt over onze Business Integrations met de vereiste autorisaties om uw updates te verzenden, informatie op te halen en/of berichten op uw Facebook-pagina te plaatsen.


Selecteer in de rechterbovenhoek van uw hoofdnavigatievenster het uitrolmenu.

Selecteer "Instellingen en Privacy" > "Instellingen".


Scroll in het linkernavigatievenster omlaag naar "Business Integrations".

Klik op "View and edit" van de Business Integrations voor Local Listing Connector.


Zorg ervoor dat alle autorisaties geactiveerd zijn en dat alle pagina’s geselecteerd zijn.

04.

Zorg ervoor dat het Facebook-bedrijfsadres wordt weergegeven en overeenkomt met het adres van uw zakelijke pagina op het platform.

05.

Zorg ervoor dat u bent ingelogd op het Facebook-account met de zakelijke pagina wanneer u de inlogstappen doorloopt.