Favorieten

Alysson Brochard • 23 mars 2022

Uw klanten kunnen artikelen uit uw webshop toevoegen aan hun favorieten, ook wel verlanglijstje genoemd. Zo kunnen ze gemakkelijk alle producten bijhouden die ze willen hebben of een verlanglijstje bijhouden voor toekomstige aankopen. Het moedigt klanten aan om uw winkel vaker te bezoeken en herinnert hen eraan om de producten te kopen die ze leuk vinden.

Favorieten in-/uitschakelen in uw webshop

U kunt favorieten in- of uitschakelen vanuit uw admin account. Standaard zijn favorieten niet ingeschakeld op uw storefront.


Om favorieten in te schakelen:


1. Vanuit uw administratie, ga naar Settings → General → Cart & Checkout.

2. Scroll naar Favorites, en gebruik de knop om de optie in (of uit) te schakelen.

3. Sla de wijzigingen op.

Items toevoegen aan favorieten

Klanten kunnen artikelen aan hun favorieten toevoegen door op de hartvormige knop op de afzonderlijke productpagina's te klikken. Producten kunnen niet aan favorieten worden toegevoegd vanuit de productlijst (homepage van de winkel en categorieën). Eenmaal geklikt, zien klanten een optie om de favorietenlijst te openen die alle items toont die zij hebben toegevoegd.

Items in favorieten bekijken

Klanten met een klantenaccount kunnen hun lijst met favorieten bekijken vanuit hun account door te klikken op View Favorites of door te klikken op Favorites onderaan het winkelvenster:

favoris

Alle producten die als favoriet zijn gemarkeerd, verschijnen op de pagina.


Favorieten verlopen nooit. Producten blijven in de lijsten zolang ze zichtbaar zijn in de winkel (inclusief producten die niet op voorraad zijn). Klanten hebben toegang tot de lijst vanaf elk apparaat dat op hun klantenaccount staat: mobiel, tablet of desktop. Uw klanten kunnen bepaalde items markeren terwijl ze op hun mobiele telefoon surfen en de aankoop vanaf hun computer thuis voltooien.